flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану роботи суду по розгляду звернень громадян за 2020 рік

11 лютого 2021, 16:39

Протягом 2020 року на розгляд до Чернігівського окружного адміністративного суду надійшло 11 звернень, із них 9 письмових звернень (8 від фізичних осіб, 1 – від народного депутата України) і 2 звернення від громадян в усній формі на особистому прийомі громадян керівництвом суду. Для порівняння, у 2019 році на розгляд до суду надійшло 16 звернень, із них 8 письмових звернень (7 від фізичних осіб, 1 – від юридичної особи) і 8 звернень від громадян в усній формі на особистому прийомі громадян керівництвом суду.

Серед письмових звернень, які надійшли до суду, 8 заяв та звернення народного депутата України. Питання, які порушувалися у заявах, стосувалися дій працівників суду щодо порядку отримання документів і складання акту; перевірки та притягнення до відповідальності працівників апарату суду за недопущення заявника до приміщення суду; роз’яснення порядку здійснення судового контролю за виконанням судового рішення; роз’яснення причин не набрання законної сили рішенням суду; допущення недоліків при оформленні справи після роз’єднання позовних вимог; розміщення на інформаційному стенді суду адреси і порядку подання скарг до Вищої ради правосуддя; здійснення перевірки щодо ймовірного внесення у документи недостовірної інформації; порушення строків розгляду адміністративної справи. У депутатському зверненні було порушено питання про прискорення розгляду відповідної справи у зв’язку з тяжкою хворобою позивача. На всі звернення було надано відповіді.