flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт про роботу суду по розгляду звернень громадян за 2019 рік

31 січня 2020, 14:40

Протягом 2019 року на розгляд до Чернігівського окружного адміністративного суду  надійшло 16 звернень, з них 8 письмових звернень (7 від фізичних осіб, 1 від юридичної особи) і 8 звернень від громадян в усній формі на особистому прийомі громадян керівництвом суду.

За аналогічний період 2018 року на розгляд до суду надійшло 17 звернень, з них 9 письмових звернень (7 від фізичних осіб, 1 від юридичної особи, 1 від громадської організації) і 8 звернень від громадян в усній формі на особистому прийомі громадян головою суду.

До однієї з дієвих форм забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення слід віднести проведення особистого прийому громадян керівництвом суду. Питання, які порушувались заявниками на особистому прийомі керівництва суду, стосувалися роз’яснення практики розгляду справ, порядку працевлаштування в суді, укладання публічних договорів, оскарження розрахунків пенсійних виплат військкоматів, перерозподілу справ, порядку звернення до суду з приводу перерахунку пенсії, питання захисту прав осіб, які постраждали внаслідок ліквідації аварії на ЧАЕС. У зв’язку з наданням вичерпних роз’яснень керівництвом суду під час особистого прийому громадян письмові звернення до розгляду не подавались.

Серед письмових звернень, що надійшли до суду протягом 2019 року, було 6 заяв та 2 скарги. Питання, що порушувались у заявах та скаргах, стосувалися неправильного оформлення вихідної кореспонденції; не вирішення питання по заявленому клопотанню у справі; порушення кримінальної справи проти керівництва Івано-Франківської області; скасування рішення про відмову в перетині державного кордону України іноземцю або особі без громадянства та відшкодування шкоди; функціонування підсистеми “Електронний суд”; роз’яснення порядку відновлення свідоцтва про народження; невидачі справи для ознайомлення; неправильного зазначення адреси для листування та невчасного отримання кореспонденції. На всі письмові звернення було надано відповіді.