Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
28 жовтня 2015 року набрав чинності Закон України “Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції”, відповідно до якого громадяни можуть подавати усні або письмові (електронні) звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій з використанням мережі Інтернет або засобів електронного зв’язку.
В Законі зазначається, що усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні “гарячі лінії” та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Більш детальну інформацію щодо особливостей подачі звернень громадян, строків їх розгляду, реквізитів, обов’язкових до заповнення, а також порядку подання та розгляду електронних петицій можна знайти тут.