Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відділом організаційного забезпечення та аналітично-статистичної роботи Чернігівського окружного адміністративного суду проведено узагальнення роботи зі зверненнями, що надійшли до Чернігівського окружного адміністративного суду за 2015 рік.
Звернення громадян є одним із засобів захисту їхніх прав та законних інтересів. Це право закріплено у Конституції України. Так, у ст. 40 Конституції України зазначено, що всі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Робота зі зверненнями громадян у Чернігівському окружному адміністративному суді ґрунтується на неухильному дотриманні норм Конституції України, Закону України “Про звернення громадян”, Закону України “Про інформацію”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. №348 та інших нормативно-правових актів, які регулюють питання у сфері звернень.
Так, протягом 2015 року на розгляд до Чернігівського окружного адміністративного суду надійшло 140 звернень громадян, з них 15 звернень надійшло в письмовій формі та 125 звернень в усній формі.
Аналізуючи надходження звернень слід відмітити, що із загальної кількості отриманих звернень 136 звернень надійшли від громадян, 1 звернення від приватного підприємства та 3 звернення від народних депутатів України.
Усі звернення, що надійшли до суду, були розглянуті, факти, викладені в них, перевірені та надані вичерпні відповіді із дотриманням строку, передбаченого ст. 20 Закону України “Про звернення громадян”.
До однієї з дієвих форм забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення слід віднести проведення особистого прийому громадян керівництвом суду.
Питання, що порушувались заявниками на особистому прийомі голови суду або його заступників загалом стосувались роз’яснення:
· порядку виконання судового рішення;
· порядку видачі дубліката виконавчого листа;
· порядку та строків оскарження судового рішення;
· порядку заміни сторони по справі та інших питань.
На всі звернення, що надійшли під час здійснення прийому, надано відповіді в усній формі.