flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Стан роботи суду по розгляду звернень громадян

23 вересня 2016, 13:36

             Звернення громадян є одним із засобів захисту їхніх прав та законних інтересів. Це право закріплено у Конституції України. Так, у ст. 40 Конституції України зазначено, що всі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

 Робота зі зверненнями громадян у Чернігівському окружному адміністративному суді ґрунтується на неухильному дотриманні норм Конституції України, Закону України “Про звернення громадян”, Закону України “Про інформацію”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. №348 та інших нормативно-правових актів.

Так, протягом I півріччя 2016 року на розгляд до Чернігівського окружного адміністративного суду  надійшло 36 звернень громадян, з них 1 звернення надійшло в письмовій формі від фермерського господарства та 35 звернень від громадян в усній формі на особистому прийомі керівництва суду.

Письмове звернення, що надійшло до суду протягом першого півріччя 2016 року – заява.  На звернення надано роз’яснення із дотриманням строку, передбаченого ст. 20 Закону України “Про звернення громадян”.

Питання, що порушувались заявниками на особистому прийомі голови суду загалом стосувались роз’яснення порядку виконання судового рішення, порядку видачі дубліката виконавчого листа, порядку та строків оскарження судового рішення, порядку заміни сторони по справі та низки інших питань. На всі звернення, що надійшли під час здійснення прийому, відповіді надано в усній формі.