flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Організаційна структура та функції структурних підрозділів апарату суду

07 липня 2023, 11:38

Відповідно до Закону України “Про судоустрій і статус суддів” організаційне,  документальне,  інформаційно-технічне,  фінансове, кадрове,  матеріально-технічне забезпечення роботи суду, суддів та судового процесу забезпечує апарат суду.

Безпосереднє керівництво апаратом суду здійснює керівник апарату, який  забезпечує організацію роботи структурних підрозділів суду, працівників апарату суду, їх взаємодію у виконанні завдань, покладених на апарат суду та несе персональну відповідальність за належне організаційне забезпечення суду, суддів та судового процесу, функціонування автоматизованої системи документообігу суду.

Заступник керівника апарату здійснює керівництво діяльністю апарату суду в межах повноважень, наданих керівником апарату суду.

Апарат Чернігівського окружного адміністративного  суду сформований із 6 структурних підрозділів:

- відділу організаційного забезпечення та аналітично - статистичної роботи;

- відділу документального забезпечення (канцелярії);

- відділу управління персоналом;

- відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності;

- відділу інформаційних технологій та технічного забезпечення;

- сектору обліку та відправки кореспонденції.

Керівництво діяльністю кожного з  відділів забезпечує начальник відділу/завідувач сектору, який несе персональну відповідальність за виконання завдань, покладених на цей відділ.

Основні завдання відділу організаційного забезпечення та аналітично - статистичної роботи:

  1. Обробка обліково-статистичних карток в автоматизованій системі документообігу суду.
  2. Формування статистичних звітів про роботу суду за допомогою автоматизованої системи документообігу суду.
  3. Проведення узагальнень судової практики.
  4. Підготовка аналітичних матеріалів за напрямами діяльності відділу організаційного забезпечення та аналітично-статистичної роботи.
  5. Організація розгляду звернень громадян та запитів на публічну інформацію.
  6. Ведення обліку, систематизації та збереження законодавчих та інших нормативних актів.
  7. Забезпечення розвитку інформаційних зв’язків між судом та відвідувачами суду, органами державної влади, підприємствами, установами та організаціями, засобами масової інформації.
  8. Забезпечення інформаційного наповнення вебсайту суду та здійснення аналізу ефективності цієї роботи.

Телефон/факс відділу: (0462) 66-55-00 (тел.),(0462) 66-55-02 (тел./факс)                                        

Адреса електронної пошти відділу: inbox@adm.cn.court.gov.ua

 

Основні завдання документального забезпечення (канцелярії):

  1. Забезпечення організації діловодства у суді та встановлення єдиного порядку документування.
  2. Методичне керівництво та контроль за дотриманням структурними підрозділами суду вимог законодавчих та нормативно-правових актів з питань діловодства та архівної справи.
  3. Упровадження сучасних автоматизованих систем у роботі зі службовими документами.
  4. Здійснення контролю за виконанням документів у встановлені строки.

Телефон/факс відділу: (0462) 66-55-00 (тел.),(0462) 66-55-02 (тел./факс)                                       

Адреса електронної пошти відділу: inbox@adm.cn.court.gov.ua

 

Основні завдання відділу управління персоналом:

  1.  Реалізація державної політики з питань управління персоналом у суді.
  2.  Забезпечення здійснення керівником апарату суду своїх повноважень з питань управління персоналом.
  3.  Забезпечення організаційного розвитку суду.
  4.  Добір персоналу апарату суду.
  5.  Розвиток персоналу та організація підвищення рівня професійної компетентності працівників суду.
  6.  Здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту.
  7.  Документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення, а також документальне оформлення призначення, проходження та звільнення працівників апарату суду, які не є державними службовцями.

Телефон/факс відділу: (0462) 66-55-00 (тел.),(0462) 66-55-02 (тел./факс)                                      

Адреса електронної пошти відділу: inbox@adm.cn.court.gov.ua

Основні завдання відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності:

  1.  Повнота, достовірність і своєчасність відображення фактів фінансово-господарської діяльності  в бухгалтерському обліку та фінансовій звітності.
  2.  Відображення в бухгалтерському обліку фактів фінансово-господарської діяльності не лише виходячи з їх правової форми, а й з урахуванням їх економічного змісту.
  3.  Дотримання вимог бюджетного законодавства, зокрема щодо економного і ефективного витрачання бюджетних коштів.
  4.  Контроль за наявністю та рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів, кошторисів і паспортів бюджетних програм.
  5.  Запобігання виникненню негативних явищ у фінансово-господарській діяльності, виявлення й мобілізацію внутрішньогосподарських резервів.

Телефон/факс відділу: (0462) 66-55-00 (тел.),(0462) 66-55-02 (тел./факс)                                        

Адреса електронної пошти відділу: inbox@adm.cn.court.gov.ua

 

Основні завдання, функції та права відділу інформаційних технологій та технічного забезпечення:

  1. Організація впровадження в роботі суду комп'ютерних технологій: встановлення комп'ютерного обладнання, комплексів технічної фіксації судового процесу, забезпечення працездатності автоматизованої системи документообігу суду, комп'ютерних програм статистичної звітності, створення локальної комп'ютерної мережі.
  2. Забезпечення адміністрування бази даних комп’ютерної програми «Діловодство спеціалізованого суду».
  3. Забезпечення адміністрування автоматизованих робочих місць суддів та працівників апарату суду.
  4. Організація введення в експлуатацію, встановлення, обслуговування комп’ютерної техніки, периферійного обладнання та оргтехніки, що експлуатуються в суді, проведення робіт щодо інсталяції програмного забезпечення.
  5. Здійснення обслуговування та моніторингу працездатності програмного забезпечення та мережевого обладнання комп’ютерної мережі.
  6. Надання консультативної допомоги суддям і працівникам апарату суду з питань роботи та використання комп’ютерного обладнання і програмного забезпечення.
  7. Забезпечення доступу користувачів до внутрішніх інформаційних ресурсів.
  8. Моніторинг дотримання технології експлуатації програмного забезпечення та використання антивірусного захисту локальної комп'ютерної мережі.
  9. Виявлення і попередження недоліків у роботі працівників суду під час використання комп’ютерної та оргтехніки, системного програмного забезпечення.
  10. Обслуговування відеоспостереження суду та його технічне забезпечення.
  11. Адміністрування WiFi та інтернет мережі.
  12. Наповнення офіційного сайту суду.
  13. Забезпечення утримання в належному технічному та протипожежному стані службових приміщень суду.
  14. Стеження за належним утриманням державних символів у службових приміщеннях суду.
  15. Здійснення контролю за станом і порядком в приміщеннях суду, дотриманням техніки безпеки і правил пожежної безпеки.
  16. Налагодження безперебійного функціонування систем життєзабезпечення приміщень суду.
  17. Підтримання території та приміщення суду в стані, що відповідають встановленим санітарно-гігієнічним вимогам.

Телефон/факс відділу: (0462) 66-55-00 (тел.),(0462) 66-55-02 (тел./факс)                                        

Адреса електронної пошти відділу: inbox@adm.cn.court.gov.ua

 

Основні завдання сектору обліку та відправки кореспонденції:

  1. Приймання та збереження судових справ та документів, переданих для відправлення.
  2. Реєстрація вихідної управлінської кореспонденції суду.
  3. Здійснення обліку вихідної кореспонденції.
  4. Інформування за проходженням вихідної кореспонденції суду.

Телефон/факс сектору: (0462) 66-55-00 (тел.),(0462) 66-55-02 (тел./факс)                                        

Адреса електронної пошти сектору: inbox@adm.cn.court.gov.ua

 

Усі структурні підрозділи Чернігівського окружного адміністративного суду знаходяться у приміщенні суду за його адресою та працюють за єдиним графіком:

 понеділок, вівторок, середа, четвер:

 з 8.00 год. до 17.00 год.

 п’ятниця

 з 8.00 год. до 15.45 год.

 обідня перерва:

 з 12.00 год. до 12.45 год.

вихідні дні:

субота, неділя.

У зв’язку з виборчим процесом у Чернігівському окружному адміністративному суді встановлюється особливий режим роботи, про що повідомляється додатково.